Ett jäkla dårhus

 
Sen klockan var 17 så har jag bara gått och väntat på att kidsen skulle gå och lägga sig. Vilket jäkla dårhus det har varit här. Bägge barnen har varit toktrötta och det har varit skrik och skrän i två timmar. Det är vid sådana tillfällen man känner för att sätta ut dom på blocket. Eller varför inte bara lämpa över dom på första bästa människa som passerar ute på gatan. Att Fredrik inte är hemma förrän imorrn gör ju inte hela situationen smidigare precis. Vet inte hur många gånger jag har behövt bita mig i läppen för att inte explodera haha. Det är nog med nöd och näppe som min mentala status bibehölls.
 
Men, nu är min efterlängtade måndagkväll här och huset är tyst och lugnt. Jag har minsann gjort mig förtjänt av lugn och ro. Jag har till och med slitit i trädgården idag. Ett fett stort plus till mig BAM!
*Du är grymmast i världen* fick jag som svar när jag skickade denna bilden till Fredrik.
Tjaaaaa, jag är rätt nöjd.
 
Det blev väldigt tyst när jag lagade mat förut. 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0