Fina Fina Skåne

 
Hemma i Skaraborg igen. Som jag sa till Fredrik förut: Jag och kidsen har haft världens bästa vecka. Eller iaf bästa veckan på vääääldigt länge. Jag var lite orolig över att ha kidsen själv i över en vecka. Men det har gått jättebra och jag har fått massor med hjälpa av både mamma/mormor och Erica/moster. Tack älskade ni!!! 
När vi precis rullat från mamma och pappa så tittade Liam på mig: Mamma, det var kul att va hos mormor och morfar. Ja, det var verkligen toppen :) 
 
Det blev en träff med våra finingar i veckan.
Vi har alltid kul tillsammans och som vanligt så spenderade vi hela dagen med dom.
(men nästa gång kanske vi får ta och följa med killarna upp i lekrummet, Sandra....... ;) )
 

Imorrn är vi åter tillbaka i vardagen och Liam ska till förskolan och jag och Vera ska ta världens längsta promenad. Det har ätits och druckits på tok för mycket gott i Skåneland och Tjejmilen i söndags blev den enda motionen som jag fick.
Så det måste jag ta tag i nu.
Promenader och träning är redan inbokat för hela veckan.
Dags att dallra med fläsket igen. 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0