Glad för det lilla


"Waaaaah, Bärgarn slogde sig på sitt huuuuuvud. Aaaaaa, jag kommer inte in i garaget!!!!"
Ja, vi leker en våldsam billek och den stackars Bärgarn får sig en ordentlig omgång minst sagt.
Jag önskar jag kunde smyga iväg helt obemärkt och krypa ner i sängen och slumra en kortis... eller vem försöker jag lura: jag vill sova bort hela eftermiddagen!
Vera låg och gnällde från 4 imorse till det var dags att gå upp. Vet inte vad som stod på. Men det resulterar i en trött morsa iaf!
Och det jäkla regnet gör ju inte mig piggare precis. Blir helt dåsig. Det fina vädret igår var helt amazing men det är bäst att vi inte blir för bortskämda, vi bor trots allt i Sverige. Jag älskar den svenska sommaren, så länge det är sol å varmt :)

Jag har iaf fått sommarfräsha naglar så det får jag vara nöjd med :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0