Hej hopp päron.........


Är det idag sommaren kommer? Jo det kan det väl va! Klockan är inte lunch än men tempen visar 21 grader. Så jag vägrar tro annat än att sommaren är här! Blev en riktigt svettig promenad nu på morgonen efter dagislämning.

Jag var tvungen att gå tillbaka till dagis efter vi lämnat Liam för jag glömde lämna kepsen. Så när jag kom dit igen var alla barn och fröknar ute och firade förskolans dag. Fröknarna spelade teater och Liam satt på en filt och var helt inne i det. Han såg mig aldrig så jag kunde smyga fram till en fröken och be henne ge Liam kepsen. Han var så sött där han satt i publiken :)

Idag ska det tvättas, packas och städas här hemma. Imorrn åker jag och kidsen ner till Skåne och stannar där i över en vecka. Vad kul det ska bli. Har roliga träffar inbokade också hoppas vi på ett besök på Skånes djurpark. Det kommer bli en kul vecka :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0