Ledig klämmis


Sitter i bilen som är på väg ut till Kållandsö och Fredriks mormor och morfar. Eller "Di Gamle" som Liam säger. Det blir årets första besök på ön och det gör att vi nu med största säkerhet vet att sommaren är runt hörnet :)

Det första jag gjorde imorse var att bege mig ut på en löptur. Innan frukosten. Till och med. Annars gillar jag inte att springa eller träna innan jag fyllt på med energi men idag gjorde jag det för att vara säker på att jag skulle springa. Siktet var inställt på minst 5 km men benen visade tidigt att dom hade andra planer.
Så det blev 1 mil och med bra tempo så blev det under en timme även denna gång. Kände mig pigg :)
Nu ska jag passa på att blunda lite innan vi kommer fram.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0