Mamma smyger


"Nuuu tar jag DIG!" låter det bredvid mig. Liam ligger här i sängen och leker med Blixten och Bärgarn. På andra sidan ligger Vera och gör dagens första salivfontän, hennes nya hobby.
Jag ligger i mitten och hoppas på att ingen av kidsen ska märka att jag blundar. Då hör jag ett högt: "ÄR DU VAKEN MAMMA? INTE SOVA MER NU!" Och här trodde jag i min enfald att det skulle vara soft att vara mammaledig ;)

Redan fredag. En vecka som lyxades till med en extra lördag i mitten. Så borde det vara jämt.
Det har verkligen bjudits på härliga dagar denna veckan och det har spenderats många timmar ute. Och hörde jag inte någon säga att vi skulle få lite försommarkänsla nästa vecka? Härligt!

I onsdags var jag hos Sandra och fick naglarna fixade. Äntligen. Sandra har världens sötaste hund, Nidas. Han är ett litet fån men oh så söt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0