Och vad ska vi skriva idag då?


På tok för lite sömn på sömnkontot inatt. Uppe för länge, kunde sen inte somna och när jag sen närmade mig drömmarnas land så vaknade Vera och ville käka. Och ovanpå det så vaknade jag för tidigt imorse.
Men vi ger pappa Fredrik sovmorgon ändå och just nu har vi ockuperat Liams rum och utforskar lite leksaker som brorsan annars har i ett järngrepp!
Idag kommer storebror hem igen. Han är saknad! Ska bli kul att få höra om hans helg, speciellt gårdagen då de var på Barnens dag inne i staden. Oxå får vi se hur många nya bilar han har lyckats övertala farmor och farfar att köpa till honom :)

Blir mer trädgård idag. Jag höll mig inne igår och städade huset så jag "dodgade" det igår. Kan bli svårare idag.
En löptur är inplanerad nu på morgonen så fort Fredrik slagit upp de melerade.

Vattenbus i veckan med Matilda och hennes grabbar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0