Starkare än någonsin


Verkar som att bloglovin.se är lite upp och ner för tillfället. Enligt dom så skrev jag fem inlägg imorse men de inläggen publicerade jag för flera dagar sedan. Hoppas att det hoppat rätt nu då.

Precis kommit in från löptur. Pigga ben sprang en mil idag oxå. Tredje gången på en vecka :) På denna veckan har jag putsat mitt personbästa med nästan två minuter! 58.19 är det som gäller nu. Sjukt nöjd naturligtvis!
Känns skönt att kunna springa en mil utan att vara totalt slutkörd när jag kommer i mål. Jag känner mig stark och kondisen har nog inte varit så här bra sen jag slutade med fotbollen.

In duschen och sen mat.
Have a nice one

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0