Vera 7 månader

Om 5 månader blir lilla fröken Vera 1 år. Inte ens ett halvår till. 
 
Liam har nu blivit mer som en Gud för Vera tror jag. Hon behöver bara tittar på honom så ler hon med hela sitt knubbiga lilla fejs. Så länge Liam är i närheten så är Vera en glad fröken. Behöver jag ordna lite hemma så är det perfekt att placera de två kidsen bredvid varandra på lekfilten. Idel glada miner då.
 
Just nu är Verisen lite smått känslig. Lämnar jag rummet så kan det bli väldigt ledsamt. Separationsångest light typ. Gillar inte att sitta själv utan vill väldigt gärna ha sällskap hela tiden. Antar att hon är i någon utvecklingsfas. Hon trilskas med maten oxå. Vissa dagar äter hon knappt något, inte ens välling. Tur att barnen Andersson/Sahl har lite att ta av vid svåra tider ;) 
 
Ska hon ta sig framåt så rullas det. Inget krypande och inget krälande. Men jag tror hon börjar bli lite sugen på att utveckla sin teknik nu. Behövs lite muskler bland knubbet lixom. 
 
Sover hela natten i egna sängen och käkar en gång. (knackar frenetiskt på träskallen närmast)
 
Älskar: Liam eller frenetiskt tuggande på allt som är inom räckhåll. Tror att det blir lika där faktiskt.
 
Hatar: Ensamheten
 
Hobby: När det inte är Liamdyrkan så tuggandepåvarendapryl väldigt poppis
 
Mål i livet: Bli som brorsan!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0