Effektivitet har ni här

 
Effektivitet har varit ledordet under vår förmiddag här hemma. Upp klockan 7 (nä, kidsen sov inte till 7 men jag tvångsmös med dom i en timme haha) och sen satte jag igång med att städa hela huset, servera frukost och fixa med tvätt. Nästa to do på listan var storhandling i stan så det var bara till att packa in alla i bilen och dra iväg. Flitens lampa har nu lyst färdigt här hemma för denna gång. Nu är vi redo för våra gäster som kommer om någon timme men innan dess ska vi hinna med lite lunch och det viktiga Hem till gården :) 
 
Igår startade vi med julbaket!
Lussebullar och lussefläta med mandelmassa. 
Jag har inte smakat så jag kan inte avslöja om det blev gott men det såg mumsigt ut och luktade smarrigt.
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0