Efterlysning: Snötäckt bild!!

 
Mötte en bil idag som hade hela huven full med snö! Var tusan hade den bilen befunnit sig? Vi har haft några små snöflingor i regnet idag men inget som är värt att tala om. Men den där bilen hade minsann varit med om mer snö och jag vill veta var den stått. Kanske kan man göra en snöängel eller en liten snölykta där ;)
 
Dagen har varit väldigt lugn idag. Vera har varit gnällig under eftermiddagen och efter vila så vaknade hon med feber. Så hon har nog inte känt sig riktigt kurant idag. Vi har alla varit trötta efter gårdagkvällens (skriver man så??) sjukhusbesök som gjorde att vi inte var hemma förrän mitt i natten. 
Vi fick vänta på läkare i fyra timmar igår och jag vet ju att det finns sjukhus där en väntetid på 4 timmar är rena lyxen. Men det jag tycker var det absolut sämsta igår det var helt klart att det var inte någon som under dessa 4 timmar kom in och kollade hur det var med Vera eller förklarade att de hade mycket att göra. Så jäkla dåligt!!! Det tar några minuter bara och lugnar de som väntar. Kass service och nonchalant.
 
Men, som tur var så fick vi sitta i ett litet lekrum så kidsen var lite nöjda ett tag iaf. Sen är det ju aldrig kul att ha att göra med en 1-åring som måste fasta och dessutom är trött :P 
 
 
Vera var hur pigg och glad som helst när vi fick spendera vår väntan i lekrummet. 
Båda barnen lekte med detta fina huset som även deras mamma blev förälskad i!! 
Om det är någon som vet var man kan hitta detta så hojta!
 
 
 
När man varit vaken några timmar längre än vanligt så är det rätt härligt att somna i mammas knä.
Inte så skönt för mamma ända dock :P
 
Nu har jag en liten Liam bredvid som efter att ha somnat under eftermiddagen har lite svårare att somna nu. Så nu kollar vi lyxfällan ihop. Liam är mest impad av alla reklampauser dock haha
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0