En lista denna måndag

 
Dagens vill ha: Jobb Jobb Jobb, så ofantligt sugen på att få börja jobba!!
Dagens klädsel:
Mjukt och skönt
Dagens strumpor:
Gekåsraggisar
Dagens låt:
Den enda skiva som gått här hemma idag är Fröken V:s debutskiva - Wuuäääääääh
Dagens planer:
Överlev dagen
Dagens saknad:
90 % på spinningen GAAAAAAH
Dagens misslyckande:
Sånt håller jag inte på med
Dagens köp:
Vinterskor till Vera
Dagens påhitt:
Att få en bok om fartygens historia bli till en bra godnattsaga.. 
Dagens humör:
Oj så skiftande. Det blir lite svajigt när sömnen varit si så där pga sjukt barn.... 
Dagens roligaste:
Liam vinner en tävling på tv-spelet och jag och Fredrik blir helt eld och lågor haha
Dagens färg:
Lila, mitt hår matchar Veras nya skor :P
Dagens Tråkigaste:
Tortyren att behöva vänta en (kanske två) dagar till innan jag får veta om jobb
Dagens bästa:
Pepsi Max
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0