En skam för Sverige

 
Jag har varit en sockerknarkare den senaste tiden. Så där illa att jag ätit godis, chips eller liknande varenda dag. Har tänkt på morgonen ¨nä men idag ska jag inte äta nå godis¨ men nog fan har jag köpt godis ändå och moffat i mig på kvällen (eller under hela eftermiddagen). Hatar när jag äter okontrollerat!!
Så nu håller jag på att nollställa min kropp. Jag har druckit Modifast pulverdiet i lite mer än en vecka och suget har försvunnit så sakteliga. Sugen på mat är jag. Kyckling hade varit så så såååå gott :) Men sötsaker känner jag inget större sug efter. Det känns otroligt skönt. Det är inte riktigt likt mig att tappa kontrollen så pass. Jag har alltid varit och kommer nog alltid att vara en gottegris men det går att vara det med lite kontroll oxå! En vecka till med pulver och sen får jag se hur jag gör. Kanske någon pulvermåltid och någon riktig. 
 
Igår var jag och Fredrik barnfria under kvällen. Vi hyrde in kidsens farmor och farfar som barnvakter och sen drog vi iväg för att se ¨En skam för Sverige¨ med Magnus Betnér och Soran Ismail. Jag har aldrig varit på stand-up förut så jag visste inte riktigt vad jag skulle tycka om det hela. Det kändes som att det antingen skulle bli en ordentlig flopp eller hur bra som helst. Komik är ju lixom väldigt indiviuellt.
Men det visade sig att det skulle bli riktigt bra. Ismail var helt klart bäst enligt mig. Jag gillar hans sätt att lägga fram saker och han fick mig att få lite aha-upplevelse oxå då han driver mycket om en del svenskars syn på invandrare. Mycket bra. 
 
 
 Min absoluta favorit bland komiker var ju inte med igår!
Johan Glans och detta klipp blir fan aldrig gammalt!!
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0