Its out of my hands


Det är verkligen skönt att den här dagen nu lider mot sitt slut. Intervjun gick jättebra så får jag inte jobbet så är jag ändå nöjd med min insats. Jag hade inte kunnat göra det bättre tror jag. Jag ska få besked i slutet av veckan så nu är det out of my hands lixom! Skönt att ha det bakom sig iaf. 

Efter intervjun så var det dags för utvecklingssamtal på förskolan. Självklart är Liam ett mönsterbarn och vi trodde ju inget annat :P Liam trivs superbra på förskolan och det är det absolut det viktigaste. 

Jag avslutade dagen med spinningpass. Riktigt skönt att bara få koppla bort allt vad intervju heter och få ta ut mig ordentligt!! Ett skönt pass där jag fick maxa många gånger, love it!! 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0