¨Jag har inte fått något jobb¨......

 
¨Jag har inte fått något jobb¨..... så har mina tankar gått halva dagen. Timmarna har gått och telefonen har inte ringt en enda gång. Jag har haft den tätt intill mig hela dagen för att inte missa det ultraviktiga samtalet. Men det har varit så tyst så tyst. Så jag hade gett upp hoppet. Men så plingade det i telefonen och där kom det ett sms som fick mig att rycka upp mig igen, från förskolechefen. Fullt upp så hon hade inte haft tid att titta färdigt på tjänsterna denna veckan, skulle återkomma på måndag. Så, hoppet är inte ute och jag kan hoppas några dagar till :) 
 
Vera har haft hög feber hela dagen så även denna dag har gått i lugnets tecken. Efter att ha smakat på varenda leksak i lekrummet på sjukhuset så är det väl inte jättekonstigt att hon kom hem med något. Dom är bra ofräscha de små liven! 
 
Morgondagen ska jag viga åt träning och röjning skräp i varenda rum i huset. Varenda garderob ska rensas. Ibland är det gömda kaoset det som är jobbigast. Det är det som jag skjuter åt sidan trots att det stör mig som f*n. Så imorrn är det dags. Röj Röj Röj
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0