Lugn med men liten flock med fjärilar i magen

 
Det går runt runt runt i min hjärna idag. Den kopplar inte av en sekund ens. Eller jo, någon sekund och sen POFF så kommer den på att jag har en arbetsintervju idag så börjar det gå runt runt runt igen. Inte på grund av nervositet, snarare för att jag klurar på olika frågor som kan komma och vad jag ska svara på dom. Jag var tvungen att runga till förskolechefen imorse för jag kom inte ihåg vilken av förskolorna vi skulle ses på. Hon bara skrattade så där skönt åt mig haha. Efter att jag lämnat Liam så körde jag och Fröken V bort till förskolan för att se var den låg så att jag inte kör vilse i eftermiddage och kommer försent. Vore ju urdumt lixom :P
Jag känner mig förberedd och lugn med en liten flock med fjärilar i magen! 
 

imgres.jpg

 

Förra veckan var jag och kidsen hemma oss Emma och Adam och då bjöd Emma på ett supergott te. Jag föredrar att ha socker i mitt te för jag tycker att te ofta smakar för lite annars. Jag tror att det var detta te som Emma bjöd på. Smakade precis som äppelpaj och det hade mycket smak utan socker!

Så det fick följa med mig hem från affären idag! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0