Mitti julbaket ringde det....

 
Stackars lilla tomten, stackars lilla tomten, stackars lilla tomten ingen snö han får....Nu är det jul hemma hos oss oxå. Stakar, stjärnor, ljuslyktor och tomtar fick komma upp, dammas av och ställas fram igår. Mysfaktorn höjdes direkt och nu är vi redo för 1:a advents ankomst! 
 
Mitt i julbaket med Emmie i tisdags så ringde min blivande chef :) Dom ville väldigt gärna ha mig hos dom, tydligen! Så nu har jag jobb ett tag fram iaf, sen får vi se. Men jag blev så glad. Jag är så sugen på att börja jobba nu och efter intervjun hos dom så kändes det som ett bra ställe för mig. Jag har inte skrivit papper än men jag börjar efter att jag skolat in Vera, i mitten av januari. Ska bli såååå kul!
 
Om en stund kommer Sara hit så jag har fått städa, fixa och dona för att få ett presentabelt hem :P Har även plockat fram nybakat som det ska bjudas på. Så nu återstår bara en Sara!
 
Lite snöpuder på marken imorse.
Nu hoppas vi på lite mer så att vi kan rulla den där snögubben!
 
Kommentarer
Postat av: Sandra

STORT GRATTIS till nya jobbet fina du!! Kramar

2013-12-02 @ 06:52:16


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0