Stekt smarrighet och intervjuförberedelse

 
När vi var i Ullared passade jag på att fylla på förrådet med ljus. Det behövs verkligen i dessa mörka tider. Vaniljdoft är ett måste när det gäller ljus och nu doftar det smarrigt med vanilj i hela huset! 
 
 
Hur gott tror ni att dessa knäckemackor med stekt ägg smakade imorse? Oh my alltså!
Jag ville bara inte sluta att äta. Stekt ägg är ju alltid smaskens men idag tror jag det for upp på top 10 bland alla smarrigheter! 
 
Idag har jag förberett mig inför en arbetsintervju som jag ska på imorrn. En situation som kan vara rätt så knivig att förbereda sig på tycker jag. Men jag har ju varit ifrån arbete och all pedagogisk verksamhet i 1,5 år så jag har läst igenom läroplanen. Det var ett bra sätt att sätta igång mitt pedagogiska tänk igen. Sen har jag läst på förskolornas hemsida (det lilla som står iaf) för att se lite deras tankar och arbetssätt.
Jag vet inte alls vilken sorts intervju det blir men jag känner mig rätt så lugn. Nervös kommer jag vara men jag kan inte göra annat än att svara på frågorna på mitt sätt och sen är det bara att hålla tummar och tår.
Går det åt skogen så kommer det fler tillfällen ;)
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0