Vi har zombies i våra skogar!

 
Lördagkväll och jag sitter alldeles övergiven i soffan. Varenda kotte sover, liten som stor. Inte mig emot egentligen. Jag gillar ensamma kvällar. Inte jämt men lite då och då. Kontroll över fjärrisen har jag jämt så det är inte därför. Bara skönt att få sitta här i mörkret. Tystnaden är skön!!
 
Vår Halloween har vi spenderat på Äventyrsbadet i Skövde. Det var några till som hade tänkt den tanken. Det var verkligen proppat med folk ett tag. Men som alltid så var det superskoj att vara där. Bor ni här i krokarna och inte varit där så borde ni göra det. Det är verkligen toppen. Finns att göra för alla åldrar!! 
 
Vi firar inte Halloween här alls men ikväll så gick vi (jag, Liam, Emmie och Noel) en spökpromenad genom en mörk skog full med zombies av olika slag. Både små och stora blev skrämda men det var på en lagom nivå. Det var svårt att veta om det skulle vara för läskigt för Liam. Mantrat för kvällen fick bli: Dom är inte på riktigt, dom är baaaaara utklädda. Liam tyckte att det var ¨väldigt roligt att gå spökpromenad¨ och det återstår att se om hans sömn blir invaderad av zombies eller inte. 
Vi hade ju inte riktigt insett att det verkligen är kolmörkt i skogen när klockan är 18 och vi hade därför ingen ficklampa med (vilket alla andra hade tänkt på). Vilken jäkla tur att man inte kan vara ifrån sin kära mobil och att den går att använda till såååå mycket, även ficklampa :)
 

En fullspäckad dag och det märks. Tröttheten kommer krypandes nu. Dags att joina resten av familjen och bege sig mot drömmarnas land. 
GodNatt!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0