15% hos Lekotek.se

 
Jag är ett stort fan av träleksaker.
Dels för att jag tycker det är fina leksaker men oxå för att dom är tåliga och håller länge.
lekotek.se kan du hitta många träleksaker från bland annat Jabadabado, BigJigs och Calafant.
Verktyg, bilar, bakverk, kartongkul, dragleksaker, spel och pussel är lite av det som du kan hitta på lekotek.se.
Just nu har jag glädjen att dela med mig av en rabattkod som ger dig 15 % rabatt på hela deras sortiment.
Det enda du behöver göra är att uppge koden Elin1205 i kassan.
Koden gäller hela året vilket ju är perfekt nu inför julklappsshoppingen!
 
Här är några av mina favoriter:
 
 
 
Så, klicka in på lekotek.se, leta upp dina favoriter och använd koden Elin1205.
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0