15% rabatt på leksaker till det lilla köket!

 
Veras rum är ju fortfarande under arbete. Det mesta är färdigt men jag har så många drömmar och planer för det lilla rummet så jag undrar om jag någonsin kommer blir färdig.
 
Jag skulle vilja ha en liten köksvrå i ena hörnan och jag hoppas att Fredrik kan snickra ihop det så att det blir som jag tänker mig. En söt liten vrå med diverse köksverktyg och dyl. 
 
På lekotek.se kan man hitta mycket som passar bra i köksvrån i ett barn rum. Som jag skrivit några gånger tidigare så är jag lite kär i Jabadabado:s träleksaker och det kan man bland annat hitta på lekotek.se. 
Använd rabattkoden Elin1205 så får du 15% rabatt. Den gäller resten av året så passa på!!
 
Så fint grytset som du hittar här
 
Ett dryckset med mjölkpaket, saft, juice och salt och peppar.
Det hittar du här
 
Liam älskar rostat bröd och vem gör inte det :)
Finns även i rosa.
 
 
 
 
Någon kanske vill bjuda på fika?
Visst blir man sugen :)
Här och här hittar du det
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0