¨Det är svårt att tycka bland alla som tycker något¨

 
Efter middag så fick jag mig en välbehövlig paus från allt.
Tog mig ut på en höstpromenad bland gult, rött och oranget. Så fint och lugnt. 
Kom in precis innan det började mörkna. 
Liams kommentar när jag steg innanför dörren
¨Varför kom du hem igen?¨
Hmpf.. haha. 
 
Jag antar att det nu är många som precis som jag sitter och väntar spänt framför tvn. Något som vi väntat på under hela sommaren kommer äntligen ske idag. Något som vi längtat efter något så ofantligt mycket. 
Grey´s Anatomy har premiär och det bjuds på dubbelavsnitt.

Äntligen börjar det rulla igång, höstens tv.
Nu väntar jag bara på The Following oxå.
 
 
Kvällsfika är ju ett måste.
Kokosjuice, satsumas och två digestive.
Duger bra till mig :)
 
 
GTA såklart.
Fredrik ser inte den lilla texten när han ligger i sängen.
Jag tror han börjar bli lite gammal jag :P
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0