Grå tisdag


Två förkylda kids har jag hos mig här hemma idag. Hostigt och snorigt så det fick bli en hemmadag för Liam. Nu sitter han och softar framför sitt Blixtenspel. 

Om en stund ska vi till bvc så Vera kan bli vägd, mätt och stucken i sina knubbiga små lår. 1 årskontroll! Vi skulle ju varit där förra veckan men det kom jag på när vi var ute och gick och det var två minuter tills vi skulle infinna oss :P snurrhjärna! 
Vet inte hur det blir med vaccinering när hon är förkyld men vägd och mätt kan hon ju bli. 
Annars blir det till att ta det lugnt idag. Vi är alla lite småtrötta efter en natt med onödigt mycket vakna inslag och sedan en tidig morgon på det. Att dom inte kan vara antingen eller lixom. 
Nu ska jag gå och försöka få bort gårdagens fluff!! 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0