Höstens antågande

 
Visst kan höstens antågande kännas sorgligt. Nu är det långt till sommaren.
Men jag gillar den krispiga luften och knastret från löven under fötterna.
Också är det rätt så fint!
 
 
 
Nu är Fredrik snart färdig med att jobba långt bort. Förhoppningsvis är veckan som kommer den sista veckan som han behöver sova borta. Vilket ju innebär att han kommer vara hemma med oss och det första som jag då börjar tänka på är såklart: Jag kan äntligen börja gå till gymmet regelbundet igen! Som jag har sett fram mot detta!
Så jag hoppas att min vecka kan se ut så här. Förutom imorrn för då behövde Fredrik nog sova borta. 
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0