Jag hamrar och spikar jag bygger en.....

 
Jag gjorde ett klockrent inköp idag.
Har funderat på det ett tag.
Nämligen Jabadabado:s ¨Spika Mönster¨
Är man en liten kille som gärna hjälper pappa med diverse arbeten som kräver verktyg men som kan vara lite för svårt för en liten kille, ja då är ju detta lilla spika-setet perfekt.
Vi åkte till leksaksaffären för att spana lite till Vera men så snubblade vi över detta
och jag var ju bara tvungen. Och det gick hem. Den lille killen har spikat i stort sett hela dagen.
Kul när man hittar ¨leksaker¨som passar både liten och stor :)
 
Vi är allihop förkylda och lite slitna. Vera har sovit dåligt hela veckan, vilket ju medför att även mamma Elin sover dåligt. Om det är på grund av förkylning eller annat det vet jag inte. Så två nätter nu har jag legat på madrassen bredvid hennes säng. Nu hoppas jag på att få sova i min egen säng inatt för den är faktiskt aningens bekvämare :) 
 
Imorrn kommer mamma, pappa, lillsöstra och FannyBunny upp hit till oss.
Vi ska fira två ¨grisar¨ med pompa och ståt.
Kära mamma fyller år idag så hon ska vi fira och Vera fyller ju år nästa vecka så det blir kalas på lördag.
Så det blir en fartfylld helg minsann!
 
Nu ska jag smyga ner i min säng och hoppas på att jag får ligga där hela natten :)
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0