Bamsebra

Klockan är inte 7 än så denna mamman vägrar att gå upp! Att det ska vara så svårt för kidsen att uppskatta en ordentlig sovmorgon lixom! Men jag har insett att det smartaste är att kånka in allihop på Liams rum och sen placera mig själv i Liams säng. Då får alla göra detsom dom vill göra i ottan :) 

Igår var det dags för premiär för Liams Bamsegympa. Jag har efterlyst en gympa för lite mindre barn så jag blev överförtjust när jag såg att dom skulle börja med det här. 
Premiären blev jättebra och de två tjejerna som höll i det var superduktiga. Så detta kommer nog vara en bra och rolig aktivitet under hösten.  

Nu ska jag spana på di små en stund till innan det ät dags för frukost. 
Ha en fin dag!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0