Ekonomiskt och miljövänligt

 
Vilket år började oktoberrevolutionen i Ryssland? En fråga som ställdes nyss i Postkodmiljonären. Tack vare att jag läst Ken Folletts underbara böcker om 1:a och 2:a världskriget så kunde jag svaret direkt. 1917! Är det mitt slutgiltiga svar? Jajjemän. Ingen tvekan här inte. 
 
Ännu en gång har vi varit hemma hos Frida och fyndat lite. Härligt att ha en vän som har en unge som är något större än Vera och som dessutom har bra smak när det gäller kläder :) Väldigt praktiskt må jag säga! Ett färgglatt Me Too-set och 4 pyjamas kom vi hem med idag. Både ekonomiskt och miljövänligt ju. 
 
Nu sover kidsen och Fredrik är på bandy. Så jag fortsätter mina ensamma kvällar. Inget ovanligt nu för tiden :P Men chips, dipp och pepsi ska nog kunna hålla mig sällskap :)
 
 Vera var i stort behov av en varm jack så därför blev det en tur in till staden igår.
Det halkade ner lite mer i påsen :)
 
 
Jag är kär i dessa brallorna från Littlephant.
Hur coola som helst!!
 
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0