En utmaning för den muskellöse

 
Jag har svaga armar. Mycket svaga armar. Nada muskler. Det har alltid varit min uppfattning om mina armar. Förmodligen för att jag hatar att träna just armar vilket ju resulterar i muskellösa taniga små armar.
 
Så sprang jag på en utmaning. En utamaning som jag antog. Att göra 30 armhävningar varje dag i en vecka. Man fick göra dom hur man ville. 1 åt gången eller hur många man nu orkar. Man måste dock börja på tå. Det var det kravet.
Så, jag körde igång. Hade en förhoppning om att klara mellan 10 och 20 stycken sen vila och köra resten. Aldrig 30 stycken i ett svep.
Men jo, jag gjorde 30 direkt. Ingen paus eller något. Bara pang! Kanske inte mycket till utmaning för vissa men jag har aldrig gjort 30 armhävningar i ett svep.Och nu har jag gjort det 3 dagar i rad :) 
 
Återstår att se vad utmaningen blir nästa vecka :)
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0