Flykten

 
Idag flydde vi hemmet. Eller det var väl snarare jag som gjorde det och kidsen fick hänga på. Jag behövde verkligen se något annat än våra fyra väggar och dagiset. Så det fick bli en trip in till staden. En minishoppingtur, fika på Henry's och lekplatshäng var precis vad vi behövde! Nu när vi kommit hem är vi alla ganska sega och trötta så i väntan på att maten ska serveras så har vi landat framför tvn. 
 
Det har gått jättebra med Veras sovaiegetrum-projekt i veckan (jinx jinx) Det enda som är negativt med att inte ha henne i sängen bredvid är ju att när hon vaknar på morgonen, runt 06, så kan jag inte bara lyfta över henne och ligga och mysa en stund till. Nu hinner hon bli ultrapigg när jag hämtar henne på hennes rum. MEN, det är det värt! 
 
 
Det är inte långt men en klämma behövdes ändå :)
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0