Inte så lite ond nacke

 
Imorse vaknade jag med en inte så lite ond nacke. Jisses vad det ställer till det. Att köra bil är ju förenat med livsfara för alla som vistas på eller vid vägen. Och råkar man glömma bort att man har en inte så lite ond nacke och svänger med huvet för att intresserat kolla när unge herrn ännu en gång ska slå en kullerbytta, ja närmare döden kommer man nog inte. 
Vet inte vad det är för fel på min nacke just nu för jag hade ont i helgen oxå fast andra sidan och inte lika illa. Fattar det inte alls. 
Titta vad jag hittat!
 
Ni kanske minns att jag började läsa Ken Folletts Giganternas Fall strax innan Vera kom. Tror jag hade börjat gå över tiden då och jag hade inga känningar så jag satsade på att läsa ut boken (runt 800 sidor) på bara någon vecka för att hinna innan bebisen kom. Jag klarade det nästan men först för någon dag sedan läste jag äntligen ut den. Så häromdagen hämtade jag andra boken i serien, Världens Vinter. Har du inte läst dom så gör det. Det är mycket att läsa men oj så bra dom är! 
Så, nu vet ni vad jag gör om kvällarna :)
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0