¨Jag ska ha en sån rosa dammsugare¨

 
Idag hade vi en VIP-inbjudan till Frida.
Hon öppnade kassarna med Thelmas gamla kläder för bara oss
och jag kunde rota runt allt vad jag kunde. 
Där fanns inte en kotte att armbåga i sidan eller sätta fälleben på.
Så som varje shoppingtillfälle borde vara helt klart :) 
I första hand gällde det en overall och den fick jag med mig hem.
Det kan även hända att det slank ner ett och annat ovintrigt plagg i påsen oxå! 
 
 
I helgen kom min uuuuunderbara svåger (och hans bihang till familj) och började
trolla fram ugglorna som ska pryda Veras rum.
Efter dividerande fram och tillbaka så bestämdes det hur de skulle utföras
och ugglorna har börjat ta form.
Inte färdiga än men på god väg.
Å fy kattsingen vad bra dom blir! 
Det blir verkligen ett helt unikt rum till Fröken V! 
 
 
När vi skulle åka hem till Frida och Thelma i eftermiddags så sa jag till Liam att om han ville leka med bilar där så fick han minsann ta med egna för sånt har inte Thelma på sitt rum. Så Liam tog med några Blixtenbilar. Men dom kom inte länge än till hallen. Liam har idag bakat X antal tårtor, muffins och andra kakor, dukat till fika och dammsugit hela lägenheten. Och han njöt till fullo och på vägen hem så beordrade han mig att vi minsann skulle köpa en rosa dammsugare till honom! :) Så det går att leka med annat än motorfordon och dessutom ha skoj! 
 
Nu sover kidsen, hemmet är städat, tvätten vikt och morsans rumpa placerad i soffan. So long suckers ;)
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0