Låt mig inspireras!

Ligger i Liams säng och njuter av tystnaden. Får stå ut med lite slammer från tvättmaskinen dock. Jag ligget och spånar vilka ändringar jag ska göra här inne. Efter att ha letat inspiration till Veras rum så har jag även blivit sugen på att ändra i Liams oxå. Jag älskar ju Liams rum och tycker det är jättefint men några ändringar vill jag ändå göra



Djurtavlorna ska bort!


Inspirationen!
Jag gillar snöret med bilder och teckningar! Ska även skaffa hyllor att ha lite fint på! Bokstäver har han redan men som aldrig kommit upp! 


Tråkgardinen ska bort!


Det fina stjärntyget från Frank&Poppy ska få bli gardin här inne!

Det kommer bli ännu lite finare här inne :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0