Punktliga


Jag ringde till DHL imorse angående en paketleverans till oss. Dom hade varit här igår när vi inte var hemma så det blev inget paket levererat.
Men det var tydligen lugnt, dom kunde komma idag. När? Någon gång mellan 8 och 17! Helt värdelöst.
Jag kunde hänga lapp på dörren om jag skulle iväg. Smidigt såklart.
Nu behöver jag duscha men jag är rätt säker på att lastbilen kommer anlända så fort jag tagit första tonen i duschen!!
Det får väl bli en racerdusch och när jag duschat färdigt är jag lika svettig som jag var innan duschen.

Idag kommer Fredrik hem igen. Dock lite senare än beräknat för det har strulat på bygget. När han än kommer så blir det kul att få hem honom.
Nä, om jag ska ta och rusa mot duschen....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0