This Weekend

 
I helgen har jag:
 
Kört längre än till Skövde
Sprungit en runda förbi "Linus hus"
Ätit på Vita Huset
Fått en ny godisfavorit
Träffat min make i ca 2 sekunder
Sett mer än jag önskat
Fått 4 fina ugglor färdiga
Tafsat
Gett några rungande daskar
Fått en nackastryckare
 
Japp, du har rätt, jag har varit i Skåne :) Utan både barn och karl. En helg utan rutiner. Bara kunnat ta det lugnt. Så skönt att inte behöva bry mig om mattider, sovtider och andra tider ;) 
 
Nu är jag hemma igen dock. Jag hann vara hemma i 1 timme sen lämnades jag ensam med barnen. Fredrik anlände till Holland för någon timme sedan. Resan går under kodnamnet "Utbildning" men jag vette tusan om jag ska tro på det ;) Känns lite flott att få åka till Holland för att utbildas. 
Han kommer iaf hem på tisdagkväll (eller om det var natt kanske) och på onsdagmorgon åker han till Kungälv igen och stannar till Fredag. Japp, så det blir till att vara ensamstående större delen av den kommande veckan. Men det ska nog gå fint. Får hjälp av svärisarna i mitten av veckan så jag ska nog överleva :)
 
 
Fyra fina färdiga ugglor på
Fröken V:s vägg! 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0