Dålig start- Dåligt avslut

 
Veckan började ju inte speciellt bra med ryggont och vc-besök. Sen blev det bättre och bättre men den avslutas inte så bra heller tyvärr. Efter att ha spenderat all vaken och sovande tid tillsammans med snoriga barn så har jag blivit en snorig vuxen. Inte hela världen naturligtvis men trist som attans. Tråkigt och enerverande med alla dessa veckor då min kropp inte vill som jag vill och jag blir tvungen att ta det lugnt. Nu är jag ju inte en person som har så stora bekymmer med att ta det lugnt men när det går ut över jobb, kidsen och träningen då blir jag besviken. Jag är väldigt glad över att veta vad som är tokigt med min rygg så att jag kan göra något åt det. Jag tror att sjukgymnastik kommer hjälpa väldigt mycket. Jag har haft kass rygg sedan gymnasiet så det är på tiden att jag verkligen tar tag i problemet!  
 
Nog om bekymmer. Nu är det helg! Morgonen är schemafri eftersom vi inte vet hur denna vuxne eller de två kidsen kommer att må. Det blir nog en lugn dag så att vi får vila upp oss. Ni som har barn vet ju dock att bara för att barnet är supersnorig och håller på att hosta upp sina lungor så betyder ju inte det att barnet kommer ta det lugnt.... så vi får se hur det blir med den biten.
På söndag hoppas jag att vi kan åka till AspöGård och träffa djuren och hitta på roliga aktiviteter. Det är Lammets dag där så det kommer vara lite allt möjligt roligt. Så håll tumme för att det är fint väder då!!! 
 
Nu ska jag och mitt snoriga huvud masa oss in i sängen och hoppas på att vi vaknar upp med ett mindre snorigt huvud imorrn!
 
Natti!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0