Det där med att ta i för mycket....


En kall brännande känsla över större delen av ryggen. Ett tufft Grit-pass i torsdags och ett Tabata-Hiit-Fys-pass idag och nu en pajjad rygg igen. *suck* Inte så illa som sist (än iaf) men den mår inte bra. Jag hoppas att sömn i en skön säng ska göra susen. Så jäkla trist. 


I onsdags lärde sig Liam att cykla utan stödhjulen! Oj vilken stolt och glad kille! Som morot hade han en ny cykel som han skulle få välja själv. 
20 minuter senare så susade han fram och det var bara för pappa Fredrik att ta med sonen till cykelaffären :) 
Det var ju inte längesen han lärde sig sparka sig fram på sin Bobby-car. 


Vera nöjde sig med trehjulingen. Fast hon gjorde några utfall mot Liams cylle ibland ;)


Frisbee in the air

Vilket härligt väder vi har fått ha hela veckan. Det är verkligen en humörhöjare med solsken och värme. 
Jag ignorerar dagens väderdipp och kommentarerna om att kommande veckas väder är allt annat än positiva. 
Hoppet är det sista som lämnar mig!! 

Nu masar jag och min dåliga rygg oss in i sängen och hoppas på att vakna upp till en bättre dag. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0