Så jäkla sjuk

 
Blev apsjuk natten till onsdag. Hög feber helt plötsligt bara så där. 
Sen blev det bara värre och värre och på lördagen så blev det till att åka till jourcentralen för att ta reda på vad tusan jag hade fått. 
Lunginflammation
Inte konstigt jag varit totalt borta alltså.
 
Men med penicillin så är det på väg åt andra hållet igen. Hosta har jag och jag blir andfådd bara jag reser på mig men det blir bättre. Igår var jag på vårdcentralen för att få sjukintyg eftersom idag blir dag 8 som jag är sjuk. Läkaren sjukskrev mig fram till den 9 maj!! Så lång tid hoppas jag inte att det tar innan jag kan börja jobba igen dock. Hoppas hon bara tog i lite ifall ifall lixom. Eller hur länge är man sjuk egentligen? 
 
 
Min lille plutt var på sin första fotbollsträning igår.
Jag kunde ju tyvärr inte vara med men både pappa Fredrik och Fröken V kunde vara med.
Även bästa kompisen Ville var ju där såklart :)
Han tyckte det var jättekul och han äääääälskade sina nya träningskläder och benskydden. Han såg ut som ett riktigt litet proffs ;) Nu blir det träning varje måndag klockan 17,15 och jag hoppas på att kunna vara med och titta nästa träning.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0