En eftermiddag i biomörkret

 
 
Min kväll har sett ut så här. Ena handen i godisburken och andra på tangentbordet. Ett öga på tvn och ett på datorskärmen. Jag har haft fullt upp som du kanske förstår :P 
 
I fredags ringde min klocka 05.00!! Behöver jag nämna att det var jävligt grusigt i ögonen då? Men med lite pirr i magen så var det dags att bege sig mot en frukost med mina nya kollegor och sedan en dag som var full med information och förberedelser inför höstens arbete. En riktigt rolig dag tillsammans med nya kollegorna. Allting kändes bra. Det är myyycket att ta in i början och det snurrar på bra i huvet. Men jag har en bra känsla i kroppen :) 
På måndag smäller det på riktigt och jag slängs in i hetluften direkt och börjar med en inskolning direkt! Det ska bli riktigt skoj. Jag tycker det är rätt skönt att få sätta igång direkt så att jag kommer in i arbetet så fort som möjligt. 
 
 
Idag har vår stora skitunge haft en riktigt spännande och rolig dag. Först var det kalas hos en dagiskompis och sedan överraskade jag och Fredrik honom med ett biobesök där vi såg Flygplan 2. Måste rekommendera den filmen faktiskt. Den var myyyycket bättre än 1:an, vilket ju aldrig händer annars. Liam var väldigt nöjd. Vera får spendera helgen hos farmor och farfar och jag är ganska säker på att hon bli ordentligt bortskämd där hemma :) 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0