En fullträff

 
Längesen sist. Har i flera dagar tänkt att jag skulle blogga men så har livet kommit emellan. Men nu är jag här äntligen :)
 
Igår gick jag med tunga tunga tunga steg till arbetsförmedlingen för att skriva in mig. Det gör man verkligen inte med ett leende på läpparna. Att hålla på med arbetsförmedling och a-kassa är verkligen något som jag vill slippa. Men nu hoppas jag på att jag inte ska bli så långvarig där utan istället hitta ett nytt jobb där jag ska trivas lika bra som på min förra arbetsplats.
Skam den som är negativ :P
I detta nu håller vi på med sista packandet. Om en stund (förhoppningsvis) så kommer Emmie och Noel och sen åker vi alla till mamma och pappa. En sista gång innan hösten tar över tänkte vi. Vi åker hem igen på fredag så det blir en kort visit denna gång men det ska bli skönt ändå. Alltid kul att vara där! 
 
 
 
 
På tal om något mycket trevligare. Häromdagen fick jag rolig post minsann. Nya träningsbyxor! Som jag har suktat efter dessa byxor. Har hört att dom ska vara väldigt bra plus att dom ju är så så såååå snygga. Mina förväntningar uppfylldes helt. Jag har testat dom på spinningpass, GRIT och löpning. Dom sitter där som sitter lixom. Slipper att det kasar och behöver rättas till.
En fullträff!
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0