En lördag hemma



Det blev väldigt tyst här i huset. Hittade kidsen så här. Man ser ju tydligt vem det är som är bossen här hemma ;) 

Jag startade den här lördagen med ett ordentligt röjande. Vet inte vad Fredrik haft för sig när vi andra varit borta. Det låg gräs överallt och det var allmänt stökigt och jobbigt. Men nu är här fint och mitt humör är mycket bättre. Att ha det stökigt får mig verkligen på dåligt humör. 

Idag händer det inte mycket. Skönt att bara få vara hemma. Liam ska leka med en kompis så han har att göra idag. Jag ska köra Tabata i uterummet förmodligen. Dom har hotat med regn så den planerade löpturen får nog bytas ut. Men allt får vänta till Fredrik kommer hem från jouruttryckningen. Och det vet man aldrig hur lång tid det tar :0


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0