Från golvet


Det blev pw och tabata på min barnfria tid och nu känns det så gött i kroppen och knoppen. Träning är helt klart det bästa man kan göra om man är lite av banan rent mentalt. Känns som en omstart av hjärnan och humöret blir på topp. 

Just nu pågår nattning av fröken V. Som vanligt spenderas den tiden på golvet :/ Idag fick jag dra med täcket in oxå för sist höll jag på att få köldskador. Det kan ta sin lilla tid innan hon somnar. Ibland går det på 10 minuter ibland 1 timme. Bara att gilla läget, liggandes på det hårda golvet. 

Imorrn ska jag äntligen till Julia, min frisör. Dags att klippa och färga. Klippning blir vara topparna för det ska växa en bra bit till innan jag är nöjd. Färgen vill jag ändra lite men vet inte vad som går att göra. 
Den här ska jag visa Julia och vänta på reaktion haha. 
Ska bli skönt att få bli ompysslad lite :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0