Genom ett regnigt Sverige



På väg hem genom ett regnruskigt Sverige. Det är en seg resa hem vilket det alltid brukar vara. Bilsätesmak i arslet och halvtaskig täckning på både tele och radio. 

Jag upptäckte ju på vägen ner att jag glömt Veras vagn hemma. Inte smart men nu skulle vi inte stanna så länge så det var inte hela världen tänkte jag. Men när vi sen bestämde oss för en tur på stan igår så blev det ju hela världen. Men jag hittade en räddande ängel på fb. En vän från fotbollstiden lånade ut en sulky och turen på stan var räddad. Tusen tack igen Helena om du läser detta! :) 

Igår kallade vår kusin Marlen på oss. Hon hade blivit blixtinkallade för att köra spinningpass och hintade oss om detta. Jag och söstra var på direkt. Alltid kul att spinna med Marlen som instruktör och dessutom får snacka en snabbis med henne oxå. Its a win win lixom! 


Haha, tog en bild på min goda mat igår men missade att Vera inte riktigt var med på att snygga till fejset just då. Jaja, maten ser ju god ut och det var den oxå. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0