Sömnigt värre och hopp om bättring

 
Vilken konstig vecka det har varit. Både bra och dåligt. Att jag fick jobb var naturligtvis uuuuuunderbart haha. Men jag har känt mig lite ur fas. Trött, seg och matt. Jag har sovit så jäkla dåligt. Inte kunnat somna för att hjärnan har gått på högvarv och sen kidsen vaknat onödigt tidigt. Så mitt mående beror förmodligen helt och hållet på att jag inte fått sova ordentligt på hela veckan. Jag brukar inte vara så känslig vad det gäller sömn men någon gång måste det väl vara stop. Så nu hoppas jag att det vänder pronto så att familjen slipper ragatan som levt här hemma i veckan ;) 
 
Och för att lyckas med detta så borde jag förmodligen vandra mot sängen nu men det har jag ingen lust med. Tittar på Niceville, en av de bästa filmerna ever. Boken var bättre men filmen är inte tokig alls. Man hade ju önskat att allt var påhittat bara. Jag vill inte tänka att människor har behandlats, och behandlas fortfarande, på det viset. 
 
 
Måste visa vad jag beställde till Fröken V.
KappAhls Newbiekläder är helt underbara och hade jag haft råd hade jag nog köpt varenda plagg. 
Hon kommer bli så så så fin detta i höst. 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0