Tystnaden

Undrar om jag någonsin njutit av tystnaden i mitt hus som jag gör just nu.  Liam och jag har haft en eftermiddag då vi inte varit vänner alls. Den lille pojken kan förvandlas till ett litet monster emellanåt. Och det monstret är bland annat väldigt högljutt. Vera har varit extra gnällig och känslig det senaste och därav hennes högljudda skrikande. Så huvet mitt blir jäkligt tungt och humöret slokar. Svårt att ha tålamod när bägge kidsen tar i för allt vad de kan. 

Så att Fredrik kom hem lite tidigare och åkte ut till Lovene gjorde absolut ingenting. Go for it tänkte jag och gjorde frivolter i huvet :) 

Nu ska jag antingen ta en pw och sen tabata, eller så blir det en löptur. Förmodligen det första eftersom jag körde spinning igår. Behöver lite styrketräning idag! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0