Vår sista vecka i Juli

 
En regnig söndag som mestadels spenderas i soffan. Kidsen är hos farmor och farfar och ska vara där till onsdag. Så här hemma är det verkligen toklugnt! Vi har precis sett på film. Prisoners med Hugh Jackman och Jake Gyllenhaal. Helt ok film faktiskt. Fick mig att undra vad jag skulle kunna vara kapabel till om mina barn kidnappades. Hur långt skulle jag gå för att få tillbaka dom? Läskigt att ens tänka på att det skulle kunna hända mina barn något. 
 
Veckan som varit har varit Fredriks sista semestervecka medan jag har jobbat min näst sista vecka. Det har varit sköna dagar helt klart. Jag är tacksam för att jag har jobbat med så sköna vikarier dessa tre veckorna. Vi har haft jätteroligt tillsammans. Imorrn kommer några ordinarie tillbaka och då blir det andra bullar igen ;) 
Men jag har gjort annat än bara jobbat minsann. Vi har haft fint besök av Matilda och hennes pojkar. Superlängesen vi sågs då vi alla varit på olika håll hela tiden. Men nu fick vi till en date. Även Spindelmannen och Leonardo kom för en fika och lite lek ;)
 
 
 
 
 
Vi flydde värmen en eftermiddag och var på Stellas Lekland istället. Uppskattat av kidsen såklart. Liam är som en virvelvind där inne medan Vera är mer försiktig av sig. Det stämmer inte alls med hennes sätt annars men nya grejer är lite läskigt tycker hon. 
 
 
 
Lekplatsbesök där regnet gjorde entré. Det sket ju kidsen i såklart medan mamman satt och tryckte under rutshkanan haha.
 
Emma bjöd med mig på VIP-kväll på BodyShop i veckan. Vi blev sminkade och där var olika erbjudande i butiken. Svårt att komma hem tomhänt därifrån :P Smink var det som jag var ute efter och jag hittade vad jag behövde. Har inte hunnit använda det så mycket än men jag hoppas att det ska vara bra. Sen är det alltid kul att få lite gratis grejer att prova. 
 
 
Imorgon är det dags för min sista jobbvecka och jag vill bara att den ska vara över. Inte för att jag inte vill jobba där men när man vet att man inte ska jobba kvar så blir det inte alls lika kul att arbeta. Så nu vill jag gå vidare. Fingers crossed att jag hittar ett lika bra ställe som detta :)
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0