Bara en vanlig dag på jobbet

 
Idag har jag på jobbet haft gula kaninöron och röd fluga på mig och någon sekund senare drog jag på mig en svart regnrock och hoppade upp på en träbock och red fram till kungen..... bara en helt vanlig dag på jobbet :)
Man kanske inte kan tro det men det är övning inför vårt Luciatåg som vi har sysslat med. Jag har ju alltid älskat Luciatåg så detta är verkligen min grej.
När jag fick i skolan så var jag med i kören och jag äääälskade när vi lussade för hela skolan och jag önskar att jag fick göra det än haha. 
 
Jag kom hem till två krassliga barn. Liam har blivit rätt så förkyld och eftersom han ska har barnkalas på lördag så tar vi inga risker. Han får vara hemma och kurera sig med Vera och Fredrik. Och under tiden dom är hemma så ska jag lussa skiten ur Lucia i år :P
 
That´s me hahahaha..
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0