Dagen före Dagen med stort D

 
Har en underbar känsla i hela kroppen just nu. Två anledningar.
1. Leeeeeedig i 12 dagar nu. AAAAAWESOOOOOME
2. Imorgon när vi vaknar är det julafton.
 
Det är så kul att Liam är så pass stor nu att han verkligen har gått och längtat ihjäl sig efter julafton och han har pratat om det hundramiljoner gånger om dagen. Han har klämt och känt på klapparna under granen och kollat in vilka som är till honom. Tydligen så får han fler klappar än mig ;)
 

Imorgon ska vi åka hem till Fredriks föräldrar och fira jul. Lite skönt att inte vara här hemma detta året. Även om det är smidigt att vara hemma när man har barn som kommer behöva sova men det är skönt att slippa ha alla här och allt vad det innebär. Det kommer blir supermysigt hos svärisarna :)
 
Ikväll har jag några paket som ska slås in men annars tror jag faktiskt att allt är under kontroll. Jag har varit ute i god tid för en gångs skull så ingen julstress här inte. Sjukt skönt! Jag gissar dock att jag struntar i att slå in paketen ikväll och fortsätter det jag redan börjat med: soffhäng! Bästa sättet att börja ett jullov :) 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0