Fjärde Advent hos oss


I fredags när jag var på jobbet så anlände mamma och lillasyster Erica hit till oss. Så vi har haft en myshelg tillsammans. Vi har firat Emmie som fyllde 34 år igår. Mamma gjorde sin underbara tårta, som hon alltid gjorde när vi var små och fyllde år. Den är så god. 

Idag har vi tjejer (jag, systrarna och mamma) haft en skön dag inne i staden. Shopping och god lunch fick vi njuta av. Sista julklapparna är nu inhandlade och jag hittade några små julklappar till mig själv oxå ;) 


Lillasyster kom med en stor julkorg som var fylld med godsaker. Jag älskar ju sådana korgar som är ihopplockade där man kan hitta allt möjligt men som är gjord med omtanke och för att passa mig! 


Nu har jag två dagar kvar att jobba och sedan är jag ledig i nästan 2 veckor. Helt underbart :) Kidsen och Fredrik har redan gått på ledighet så dom ska vara hemma och julmysa medan jag jobbar.


Vi har hunnit med att baka lussekatter i helgen oxå. Liam älskar verkligen att baka så jag får se till att baka oftare tror jag. 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0