Hitta motivationen igen

 
Det här året har varit urkasst när det gäller min träning. Våren sög när jag fick influensa, lunginflammation och ryggproblem som gjorde att hela våren och en del av sommaren kunde jag inte träna. Under hösten har jag bara haft svårt att hitta någon träningsglädje överhuvudtaget. Jag har tränat men inte speciellt regelbundet. Vissa veckor har jag fått till de pass jag har velat men andra veckor har det knappt blivit något alls. 
 
Nu hoppas jag verkligen att jag ska kunna hitta tillbaka till träningen och även till att äta bättre. Jag vet ju att jag kan och jag vet att jag tycker det är skönt och roligt att träna. Jag måste bara hitta glädjen och motivationen igen. En liten hjälp på vägen är helt klart att ha snygga träningskläder att ta på sig. Så nu har jag beställt lite på ellos.se som har en hel del bra erbjudande nu under mellandagsrean. 
 
(bilder från ellos.se)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0