Lite nytt Pomp

 
POMPdeLUX har just nu rea och de brukar alltid ha bra reor. Nu tycker jag att det finns ovanligt mycket kvar i många storlekar. Annars tycker jag att det brukar vara mer utplockat. Nu passade jag på att köpa lite som jag kollade på i höstas men struntade i att köpa:
 
 
Till vänster är det till Liam. Koftan har han redan i grönt och den är så fin. Passade på att ta en grå då den kommer passa till mycket. Jeansen ser ju skitfula ut på bilden men jag har sett dom live förut och dom är superfina. Och ett plus är att dom är mjuka som ett par mjukisbyxor :)
Veras till höger. Prickiga jeans som passar till allt. Hon har dom i rosa och dom är urfina. Snygga mjukisbyxor som kommer funka med allt rosa som hon har i garderoben höhö. 
Fick hem allt idag så leveransen är snabb och jag är nöjd med allt!! 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0